#EuroBARsket
IZHODIŠČE
Spremljanje športa se že pregovorno povezuje s pivom. Želja vsakega sponzorja je, da se z njegovo blagovno znamko povežejo tudi močne in pristne pozitivne emocije, ki se porajajo ob spremljanju pomembnih tekem – še posebej tekem ekipe, za katero navijamo.
Zato smo za Unionovo aktivacijo sponzorstva Eurobasket 2017 pripravili nekaj posebnega.
IDEJA
V času večjih turnirjev, na katerih igra slovenska reprezentanca, je nemogoče dobiti prosto mizo v baru, še posebej z dobrim pogledom na ekran oz. projekcijo. Zato je Union prehitel razočaranje in navijače navdušil z ekskluzivno izkušnjo – prostimi VIP mizami z najboljšim pogledom na ekran, v najbolj priljubljenih barih v Sloveniji. In to v času prenosov tekem, opremljene z navijaškimi rekviziti, brezplačnim pivom in prigrizki.
IZVEDBA
Google adwords
Na Googlu smo zakupili ključno besedo Eurobasket, ki je bila septembra 2017 najbolj iskan termin v Sloveniji. S skorajda 0 konkurence smo se praktično vsakemu navijaču pojavili nad vsemi organskimi zadetki in ga povprašali, ali je morda iskal Eurobarsket oz. prosto mizo v lokalu.
Spletna stran
Zakupili smo domeni eurobasket in eurobarsket ter na spletni strani eurobarsket.si uporabnike pozvali k rezervaciji VIP mize v izbranem lokalu, v času določene tekme.
90 dogodkov
V 10 lokalih si je 90 skupin po 6 prijateljev v okviru 90 dogodkov ogledalo izbrane prenose tekem Eurobasketa. Pri tem smo jim postregli z navijaškimi rekviziti, brezplačnimi pivi Union, hrano in prevozi domov.
Omejena izdaja piva
V čast izjemni zmagi in nazivu evropskih prvakov v košarki smo izdali omejeno izdajo Union nefiltriranega, s katero so lahko vsi navijači nazdravili veliki medalji.
REZULTATI
dvig prodaje kljub zimskemu času in hladnemu vremenu.
sodelujočih v kampanji.
ogledov video vsebin.
točk višja naklonjenost blagovni znamki Union v obdobju sponzorske aktivacije (iz 10 na 50 točk).