Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Več o tem

Agencija 101 logo
Agencija 101

SLEN

Glavni ponoči

Burek Olimpija
case
Play case video
video

IZHODIŠČE

Aktualni dogodki, ki imajo dovolj medijske pozornosti, so odlična priložnost za blagovne znamke in za grajenje pozitivne percepcije blagovne znamke v raznolikih javnostih. V septembru 2021 je bil tak dogodek ponovna podelitev globalno najbolj zaželenih kulinaričnih priznanj – podelitev Michelinovih zvezdic v Ljubljani. Vse oči javnosti so bile uprte v slovenske kulinarične mojstre, vrhunec pričakovanj pa je predstavljala podelitev v Cankarjevem domu.

IDEJA

Burek običajno ne sodi na prestižno podelitev Michelinovih zvezdic. Ampak ker pravo presenečenje presega vsa pričakovanja, smo za Olimpija Burek pripravili prav posebno degustacijo njihovih burekov, ki je bila namenjena prejemnikom Michelinovih priznanj. Ideja je bila takoj po podelitvi osebno dostaviti lepo zapakirane in še tople bureke neposredno v roke najboljšim slovenskim kuharskim mojstrom in jim na ta način izraziti spoštovanje za njihove dosežke.

IZVEDBA

Tako je Olimpija Burek dosegel toliko večje presenečenje pri kuharskih mojstrih in odmevnost v splošni javnosti, ko je prejemnikom Michelinovih zvezdic dostavil svoje bureke z dopisom: »Vi ste glavni čez dan, a mi smo glavni proti jutru.« Poteza je navdušila najboljše kuharske mojstre, medije in uporabnike družbenih omrežij. Za ceno nekaj burekov smo za 3200 % povečali povprečno vpletenost uporabnikov družbenih omrežij in za 1200 % povečali organski doseg od povprečja Olimpija Bureka. Ko so vsi govorili o prejemnikih Michelink, so prejemniki Michelink govorili o Olimpija Bureku.

REZULTATI

0

večja vpletenost uporabnikov družbenih omrežij od povprečja Olimpija Bureka.

0

večji organski doseg na družbenih omrežij od povprečja Olimpija Bureka.

0

odličen odziv in pozitivne reakcije uporabnikov družbenih omrežij.