Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Več o tem

Agencija 101 logo
Agencija 101

SLEN

JOKER OUT x SPAR

SPAR

IZHODIŠČE

Agencija 101 je za SPAR Slovenija in v sodelovanju s skupino Joker Out zasnovala novo mladostno kampanjo »Izberi po svoje«, ki slavi individualnost, pristnost in upiranje prepričanju, da je življenje črno-belo. Nastala je iz preprostega, a močnega uvida: vsak član benda ima svoj tempo, okus in pristop k življenju. In SPAR ima ponudbo, ki to razume.

IDEJA

Vedeli smo, da mora biti kampanja avtentična in polna karakterja – tako kot fantje iz benda. Namesto generičnih situacij smo v ospredje postavili resnične prehranske izbire članov skupine in jih povezali z njihovo osebnostjo. S kampanjo Izberi po svoje SPAR mladim ne ponuja navodil, kaj je prav, temveč jih spodbuja, da zaupajo svojim občutkom in izberejo tisto, kar najbolj ustreza njim. Vse, kar za to potrebujejo, pa jih seveda čaka v SPARu.

IZVEDBA

Ključni element komunikacije je personaliziran hladilnik SPAR, polepljen z edinstvenimi nalepkami. Bend spremlja v zaodrju in je napolnjen z izdelki, ki so si jih izbrali sami. Okoli njega člani benda ustvarjajo vsebine in s potrošniki delijo svoje najljubše prehranske izbire v SPARu.

Kampanja se razteza tudi čez digitalne kanale. Lansirali smo jo s serijo videooglasov, v katerih Bojan pove, da je zanj vse v ravnotežju, za Krisa je vse v energiji, Jure ceni prefinjene okuse (oddelka s prigrizki), Nace se rad predaja užitku, kljub temu, da ne sme jesti glutena. Za Jana, ki v oglasu poje kar surov ingver, pa je moč v spontanosti.

Sodelovanje med SPARom in Joker Out je dobilo pomembno nadgradnjo – novi vitaminski vodi Joker Out x SPAR, ki se jima bo pridružilo še nekaj ekskluzivnih izdelkov, ki so jih za kupce v SPARu kurirali Joker Out.

REZULTATI

0

ogledov videov