Mastercardov vozniški žvižg
IZHODIŠČE
Mastercard kot dolgoletni sponzor športnih klubov stremi k več kot temu, da se kot sponzor z logotipom pojavlja na različnih komunikacijskih materialih. Zato se je odločil ustvariti dolgoročno uporabno rešitev, ki bo tako za športne klube kot njihove navijače izboljšala in obogatila izkušnjo tekem ter jih še bolj povezala med seboj.
IDEJA
Prvi navijaški »chatbot« na svetu, ki omogoča naročanje hrane in pijače na navijaški sedež ter plačilo na daljavo. Tako si lahko zvesti navijači ogledajo celotno tekmo brez prekinitev in čakanja v vrstah. Poleg tega lahko prek »chatbota« kupijo tudi vstopnice, spremljajo zgodbe in ohranjajo stik s klubom.
Za navijače »chatbot« predstavlja sredstvo, s katerim lahko nemoteno spremljajo celotno tekmo, koristijo varen, brezgotovinski sistem plačevanja na daljavo, enostavno kupujejo vstopnice in spremljajo najpomembnejše novice. Klubom »chatbot« omogoča neposredno nagovarjanje zvestih navijačev in pospeševanje prodaje prek novega prodajnega kanala. Za Mastercard pa poleg pospeševanja transakcij predstavlja tudi sredstvo za krepitev imidža sodobne, digitalno napredne blagovne znamke.
IZVEDBA
Naročanje hrane na sedež smo lansirali z odmevno kampanjo na stadionu Ljudski vrt, kjer smo navijače presenetili s pridihom restavracije – sprejele so jih namreč natakarice z meniji.
Poleg tega smo jih nagovorili tudi prek klasičnih medijev v bližini stadiona.
Prek priljubljenega FB profila NK Maribor smo s pomočjo dveh znanih navijačev – Tinčka kot predstavnika navijačev NK Maribor in Gorazda Žilavca kot predstavnika navijačev NK Mura – napovedali vzporedno tekmo v naročanju hamburgerjev. Vzporedno tekmo smo izvedli med navijači NK Maribor in navijači NK Mura, zmagala pa je ekipa, ki je prek »chatbota« naročila več hamburgerjev.
Navijaški »chatbot« je trenutno aktiviran pri treh slovenskih športnih klubih, dolgoročno pa je namenjen vsem zainteresiranim klubom in njihovim navijačem.
DRUŽBENOODGOVORNA NOTA
Na dobro obiskani nogometni tekmi se v dveh urah spije tudi do 1500 litrov piva. »Chatbot« smo zato nadgradili s posebno funkcionalnostjo. Vsem navijačem, ki na tekmi naročijo več kot dve pivi, »chatbot« takoj, ko se oddaljijo od stadiona, pošlje osebno sporočilo s pozivom za uporabo priporočene taksi službe.
REZULTATI
delež prodaje prek »chatbota«.
vrednost povprečnega nakupa prek »chatbota«.
višja vpletenost na FB profilu NK Maribor.
brezplačnih objav v medijih.