Petrol GO – Skeniraj, plačaj, zmagaj!
IZHODIŠČE
Pri Petrolu so aplikacijo Na poti nadgradili v aplikacijo Petrol GO, ki dviguje uporabniško izkušnjo na povsem novo raven. Pri razvoju so izhajali iz uporabniške izkušnje na prodajnem mestu. Na Petrolovih prodajnih mestih omogoča tudi hiter prevzem izdelkov, naročenih in plačanih vnaprej, ter še hitrejše plačilo. Aplikacija sama prepozna, ali želite natočiti gorivo, kupiti kavo ali morda oprati avto.
IDEJA
Vsakdan povprečnega človeka je postal kot tekma. Čas je naša najdragocenejša dobrina, zato je prihranek časa na vsakem koraku zelo dobrodošel. Ker je ključna funkcionalna prednost aplikacije prihranek časa in ključna emocionalna prednost zmagovalni občutek uporabnika, postane aplikacija Petrol GO rešitev za vse, ki želijo rušiti rekorde v prihrankih časa.
IZVEDBA
Lansiranje aplikacije smo v Sloveniji in na Hrvaškem pospremili s komunikacijsko platformo, katere bistvo je bila glavna strateška prednost – prihranek časa. Zato se je v komunikaciji uporabnik aplikacije prelevil v športnega junaka na tekmi. V televizijskih oglasih v slogu prepoznavnih prenosov nastopov smučarjev in smučark spremljamo Tino Brzino, Žana Kraljca, Ivico Kraljčiča in Leono Brzič, ki hitro in uspešno vijugajo med plačevanjem goriva, naročanjem FRESH ponudbe in koriščenjem ugodnosti Petrol kluba. Junake smo med tekmo s časom lahko spremljali tudi na radiu in digitalu. Celotno komunikacijo povezuje zmagovalna linija, ki sporoča, da lahko s prenovljeno aplikacijo vse opraviš hitro in preprosto ter zmagaš v bitki s časom. Skeniraj, plačaj, zmagaj!
REZULTATI
novih uporabnikov v Sloveniji in na Hrvaškem
rast števila uporabnikov v Sloveniji in na Hrvaškem, ki plačujejo z aplikacijo
rast števila vseh transakcij v Sloveniji in na Hrvaškem
rast povprečnega časa, ki ga uporabniki aktivno preživijo v aplikaciji