Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Več o tem

Agencija 101 logo
Agencija 101

SLEN

Platforma Junior dogodivščine

Atlantic Grupa
case
Play case video
video

Izhodišče

Uporaba digitalnih naprav lahko škoduje ali koristi. Dejstvo pa je, da se temu tudi pri otrocih danes ne moremo več izogniti. Pri tem starše najbolj skrbita neomejena uporaba in neprimerne vsebine, s katerimi otroci pridejo na spletu mimogrede v stik.

Zato smo za Argeto Junior poiskali način, kako izkoristiti pozitivne vidike uporabe sodobnih tehnologij in kako čas, ki ga otroci preživijo na digitalnih napravah, izkoristiti za spodbujanje njihovega razvoja.

Ideja

Otrokom in staršem smo ponudili nekaj koristno-zabavnega. Unikatne oznamčene vsebine za spodbujanje razvoja otrok, posebej razvite za otroke med 4. in 9. letom starosti.

Strategija

Osrednja problema pri otroški uporabi digitalnih naprav sta pretirana uporaba in poplava neprimernih vsebin. S strateškim planiranjem vsebin ter mednarodno ekipo razvojnih psihologov in drugih strokovnjakov smo presegli obe problematiki:

1. Vse vsebine so razdeljene na krajše enote, ki jih lahko uporabniki rešijo v nekaj minutah, tako da ne spodbujamo pretirane uporabe elektronskih naprav.

2. Temelj vsebin predstavljata branje in/ali reševanje kognitivnih nalog, ki sta dve izmed najbolj učinkovitih aktivnosti z dokazanimi dolgoročnimi vplivi na kognitivni razvoj otrok.

3. Da vsebine res služijo svojemu namenu, smo tipe vsebin in težavnost prilagodili starostnim skupinam otrok, saj je kognitivni razvoj v tem obdobju najhitrejši in različnih starosti ne moremo nagovoriti z istimi vsebinami.

4. Za dodatno varnost smo poskrbeli s časovnimi opomniki, ki uporabnike spodbujajo k drugim aktivnostim brez digitalnih naprav (po 30 minutah uporabe portala), in s kotičkom za starše, kjer lahko spremljajo aktivnost in napredek otroka.

Izvedba

Spletna platforma

Na spletni platformi so otrokom in staršem na voljo 3 tipi unikatnih oznamčenih vsebin iz popularnih področij športa, znanosti, okoljevarstva in socialno-čustvenega razvoja. Vse vsebine so razdeljene po 3 starostnih skupinah (4-5, 6-7 in 8-9 let), izkušnjo uporabnika pa smo zaokrožili z lojalnostnim programom in kotičkom za starše, kjer lahko spremljajo aktivnost in napredek otrok.

Unikatne interaktivne pravljice

S priznanimi otroškimi pisatelji, ilustratorji in razvojnimi psihologi smo ustvarili kopico različnih interaktivnih pravljic o račku Juniorju, ki spodbujajo razvoj kognitivnih in motoričnih spretnosti. Vse knjige vsebujejo različne naloge in igre, ki so organsko integrirane v zgodbe in ilustracije. Zgodbe in naloge so ustrezno prilagojene posameznim starostnim obdobjem otrok.

Unikatne igrice za razvoj sposobnosti

Na portalu so poleg knjig na voljo tudi custom-made igrice, ki smo jih prav tako razvili v sodelovanju z razvojnimi psihologi in spodbujajo razvoj posameznih kognitivnih in motoričnih kompetenc različno starih otrok.

Naloge in izzivi

Učenje temelji tudi na utrjevanju nevronskih povezav, kar dosežemo s ponavljanjem, zato smo naloge in izzive načrtovali tako, da otroci vsak dan rešijo po eno nalogo in nadaljujejo naslednji dan. Poleg učenja z nalogami utrjujemo tudi hvaležnost in druge kompetence s področja socialno-emocionalnega razvoja otrok.

Rezultati

0

uporabnikov v 9 državah v prvih 7 mesecih

0

interakcij z vsebinami na mesec

0

minut povprečnega trajanja interakcije z vsebinami