Zapomnite si obisk naše spletne strani za vedno.

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Več o tem

Agencija 101 logo
Agencija 101

SLEN

Do zdravih navad po pameti

Radenska

IZHODIŠČE

Z enim litrom naravne mineralne vode Radenska Classic Kraljevi vrelec na dan zaužijemo zadostne količine mineralov kalcija in magnezija, ki prispevajo k delovanju in rasti mišičevja ter energijski presnovi, ohranjanju zdravih kosti in zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti. Ob pitju pa nas prijetno osvežijo naravni mehurčki. Zato se je po dolgih letih »image« kampanj v letu 2021 s kampanjo Na zdravje zdravim navadam pozicionirala v segment zdravja. Če je bilo leto 2021 predvsem v znamenju novega TV oglasa in zunanjega oglaševanja, je bil strateški cilj leta 2022 utrjevanje pozicije Radenske v polju zdravih navad v digitalnem okolju s poglobljeno aktivacijo ciljne skupine.

IDEJA

»Navada je železna srajca« je eden izmed tistih pregovorov, ki so ga znanstvene raziskave največkrat potrdile. Ljudje si prizadevamo, da bi se dobrih navad držali, »nalezli«, jih ponavljali. Vendar nam to velikokrat relativno slabo uspeva. Zakaj?Ker se uvajanja novih navad lotevamo brez poznavanja psiholoških procesov, ki odločajo o uspehu. Pa naj gre za zdravo prehrano, pitje Radenske vsak dan, gibanje ali karkoli drugega.

Zato se je Radenska vzpostavljanja zdravih navad lotila v samem jedru, ki ga večina preskoči: v nevrobioloških in duševnih procesih, kjer izvirajo goriva vseh naših navad. Tako je lanskoletno komunikacijo nadgradila z digitalno platformo DO ZDRAVIH NAVAD Z VEČ PAMETI KOT SREČE. S psihologom dr. Simonom Brezovarjem je osnovala 30-dnevne programe za uvajanje petih življenjsko pomembnih navad, ki predstavljajo gradnike našega duševnega in fizičnega zdravja. In kar te programe razlikuje od poplave vseh ostalih tovrstnih programov, je to, da so osnovani na psihološki in nevrobiološki znanstveni osnovi.

IZVEDBA

Lik znanstvenika, ki sliši na ime Jan Možgan, je svoje mesto pod digitalnim soncem našel na spletni strani zdravenavade.srčnozajutri.si. Na njej sta skupaj s psihologom dr. Simonom Brezovarjem predstavila psihobiološki model vzpostavljanja navad in poglobljeno teoretično ozadje programov. Poleg tega sta predstavila tudi 30-dnevne programe za uvajanje petih življenjsko pomembnih navad: Korak za korakom do teka, Zdrava komunikacija, Zdravi odnosi, S sproščenim telesom do sproščenega duha, Zdravo, zdrava prehrana!, Zdravo spanje za prijetne sanje. Jan Možgan je na izvajanje programov preko digitalnih oglasov in objav na družbenih omrežjih povabil ciljno skupino. Ker je Jan Možgan ne samo znanstvenik, ampak tudi zelo vešč uporabnik mobilnih telefonov, je s prijavljenimi uporabniki komuniciral preko Viberja. Ti so tako vsak dan prejemali navodila, spodbude in znanstvena dejstva glede uvajanja navad na svoj mobilni telefon. Ker pa je letošnja kampanja Radenske le uvod v platformo snovanja programov za zdrave navade na psihobiološki osnovi, je Jan Možgan ob zaključku kampanje vsem poslal tudi anketo, s katero je preveril, koliko, zakaj in zakaj ne so ljudje novo zdravo navado zares izvajali in jo vključili v svoj vsakdan.

REZULTATI

Čeprav je Jan Možgan ambiciozen znanstvenik in si je zato zastavil tudi zelo ambiciozne cilje, so jih rezultati močno presegli in presenetili še celo njega. Kampanja je dosegla 1,5 milijona ljudi. Kar 4.505 uporabnikov je ne le začelo, ampak tudi zaključilo vsaj enega od 30-dnevnih programov za uvajanje nove zdrave navade v svoje življenje, kar za Radensko predstavlja zelo poglobljen in dolgotrajen stik z blagovno znamko. 75% anketirancev po zaključku kampanje je bilo s programom zelo zadovoljnih. 49% sodelujočih je v anketi po koncu označilo, da so program priporočili bližnjim.