Zapomnite si obisk naše spletne strani za vedno.

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Več o tem

Agencija 101 logo
Agencija 101

SLEN

Skriti Escape Room

Unicef
case
Play case video
video

IZHODIŠČE

Spolne zlorabe otrok so v Sloveniji tabu in eden najbolj skritih zločinov, zavedanje javnosti pa izjemno nizko. Raziskave kažejo, da je vsaka peta punčka in vsak sedmi fantek v Sloveniji žrtev spolne zlorabe, pri čemer se 85 % spolnih zlorab dogaja v okviru širše družine. V Evropski Uniji je prijavljenih manj kot tretjina spolnih zlorab, pri čemer je v Sloveniji število prijav zadnja leta upadalo.

IDEJA

Da presežemo tabu in si zagotovimo posluh javnosti, smo se poslužili analogije sobe pobega. Zlorabljani otroci so ujeti med 4 stene družinskega okolja, od koder ne morejo pobegniti. Samo odrasli jim lahko pomagamo in edina rešitev je prijava. Sobo pobega smo z resnično žrtvijo postavili na resničnem mestu zločina in jo poimenovali Skriti Escape Room.

STRATEGIJA

Ker so spolne zlorabe otrok v Sloveniji pogoste in se dogajajo vsepovsod smo morali nagovoriti javnost. Poleg tega smo se posebej osredotočili tudi na starše, institucije in ciljne skupine, ki so vsak dan v stiku z večjim številom otrok (pediatri, vzgojitelji, učitelji, trenerji itd.). Pri tem smo ožje ciljne skupine nagovorili s poglobljenimi vsebinami.

Kampanja je temeljila na taktiki prisluženih objav, zato je bil ključen učinkovit nagovor vplivnežev. Zaradi preobrata v zgodbi smo lahko dosegli močan PR učinek samo tako, da smo hkrati in na istem mestu nagovorili čim več vplivnežev.

IZVEDBA

Priprave (7 mesecev)

Iskanje mlajše žrtve z visoko stopnjo notranje motivacije. Če je možno tudi dosegljivo lokacijo zločina, na kateri bi postavili »sobo pobega«.

Teaser (1 teden)

Pričakovani in najpogostejši komunikacijski materiali za sobe pobega: plakati, FB oglasi, FB stran, google adwords, spletna stran s prijavnim obrazcem. Kampanja je temeljila na resnici, zato smo komunicirali samo resnico, vendar brez širšega konteksta.

Dogodek (2 dni)

Glavni cilj dogodka je bil zagotoviti zadostno količino posnetkov za emocionalni dokumentarni spletni video. Zato smo se odločili za 6 skupin obiskovalcev, ki smo jih na mesto dogodka, kjer so se v preteklosti dogajale spolne zlorabe, pripeljali z 2 oznamčenima avtomobiloma. Žrtev spolnih zlorab v otroštvu jih je sprejela in nagovorila v vlogi vodje Skritega escape rooma.

Lansiranje kampanje

Poseben PR dogodek na največjem medijskem dogodku v Sloveniji, kjer smo novinarje, vplivneže, javne osebe in druge obiskovalce nagovorili s premiernim predvajanjem spletnega videa o dogajanju v Skritem escape room-u. Obiskovalci so po ogledu prejeli PR sporočilo s povezavo do projektne spletne strani in spletnega videa.

Spletna stran

Na projektni spletni strani so uporabniki izvedeli vse ključne informacije o problematiki spolnih zlorab otrok v Sloveniji, o značilnostih storilcev in načinih, kako lahko otrokom pomagamo.

Po lansiranju

PR sporočila v obliki video, fotografskih in tekstovnih vsebin za vse planirane medije, vplivneže in institucije. Pripravljen plan krizne komunikacije in organizacija intervjujev na televizijah, tiskanih medijih in tako dalje. Komunikacija prek lastnih medijev UNICEF Slovenija.

REZULTATI

0

povišanje števila prijav spolnih zlorab otrok.

0

naslovljenih odraslih 15-70 let, ki lahko pomagajo otrokom.

0

kakovostnih brezplačnih člankov.

0

minut prime time objav na različnih TV programih.

0

ogledov spletnega videa.