Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Več o tem

Agencija 101 logo
Agencija 101

SLEN

Srečno Slovenija

Engrotuš
case
Play case video
video

Izhodišče

V prazničnem obdobju smo zaradi veliko obveznosti in opravil pogosto napeti in razdražljivi. Marsikomu prazniki celo predstavljajo eno najbolj stresnih obdobij v življenju nasploh. To je bilo še posebej močno občutiti leta 2020, ki ga je zaznamovala koronakriza z vsemi posledicami.

Ideja

Ni potrebno veliko, da spremenimo vzdušje in praznično obdobje postane takšno, kot je bilo mišljeno. Toplo, prijetno in polno lepih želja. Tako smo s kampanjo želeli navdihniti Slovenijo in po težkem letu v domove vnesti praznično toplino.

Izvedba

Tv oglas

V TV oglasu fantek z ganljivim petjem in interpretacijo božične pesmi pomaga mamici iz pogoste zagate na blagajni in med obiskovalce trgovine vnese toplo in prijetno praznično vzdušje.

Družbena omrežja

TV oglas smo zaradi emocionalne moči kar v originalni izvedbi delili prek družbenih omrežij in s tem namensko kršili veliko osnovnih pravil kreiranja videovsebin za družbena omrežja, kar se je izkazalo za pravilno potezo.

Zvočno komuniciranje

Ko so vse generacije pesem vzele za svojo, smo jih razveselili z izvedbo v obliki melodije za mobilne telefone.

Prodajna mesta

Vzdušje in zgodbo TV oglasa smo dobesedno poustvarili v najpomembnejših prodajalnah Tuš, tako da smo fantkovo petje nekajkrat dnevno predvajali prek trgovinskega ozvočenja in kupce postavili v osrčje zgodbe TV oglasa.

Aktivacija

Za navdihujoč zaključek smo uporabnike prek projektne spletne strani povabili k soustvarjanju prazničnega zborčka, pri čemer so se s svojim petjem pridružili fantku. Posnetek smo v obliki spletnega videa objavili 24. decembra.

Rezultati

0

ogledov samo na YouTubu.

0

všečkov samo na YouTubu.

0

delitev in všečkov brezplačne uredniške objave klip.si na Facebooku.

0

všečkov in več kot 330 komentarjev objave na Tuševem FB – objava z največ interakcijami in najvišjim organskim dosegom na Tuševem Facebook profilu doslej.

Klip.si

je video uvrstil med najbolj priljubljene in ganljive videe, potrošniki pa so z več tisoč komentarji izrazili hvaležnost in navdušenje ter televizijski oglas uvrstili med kultne slovenske oglase.

TV oglas