Zapomnite si obisk naše spletne strani za vedno.

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Več o tem

Agencija 101 logo
Agencija 101

SLEN

TRADICIJO SAJENJA DREVES JE LEPO OHRANJATI

Merkur

IZHODIŠČE

Drevesa so v vseh pomenih v naši naravi, so del naše krajine, naše kulture, izročila, jezika. Po deležu površine, poraščene z gozdom, je Slovenija 4. v Evropi, pohvalimo pa se lahko, da živimo v zeleni deželi, kjer imamo, zaradi ruralnega in urbanega drevesnega ekosistema, čistejši zrak in prijaznejši življenjski habitat. Toda nove generacije Slovencev se bodo morale soočati z dejstvom, da čista narava ni več nekaj samoumevnega in da bo potrebno z okoljem ravnati odgovorneje, razvit drevesni krog pa bo imel pri tem pomembno vlogo.

IDEJA

Za promocijo Merkurjevega bogatega prodajnega asortimana drevesnih sadik smo pripravili “social first” kampanjo, ki temelji na pobudi oživljanja stare slovenske tradicije sajenja dreves ob rojstvu otroka.


STRATEGIJA

Ključni strateški cilj je bil povečati zavedanje o Merkurjevi ponudbi drevesnih sadik in to na način, ki bo hkrati gradil tudi emocionalne vezi med blagovno znamko in ključno ciljno skupino. Za uspeh projekta smo morali preseči klasično komuniciranje ponudbe in poiskati bolj prepričljiv razlog za sajenje dreves. To nam je uspelo z emocionalno komponento kampanje, ki je ob rojstvu otroka in želji, da otrok živi v zelenem okolju, zelo močna.


IZVEDBA

Pobudo smo komunicirali predvsem na družbenih omrežjih, v medijih in na prodajnih mestih, osrednji del akcije pa je bila aktivacija v porodnišnicah. Vsem staršem novorojenčkov, ki so bili rojeni v septembru, so namreč podarili dopisnico s podatki za prevzem brezplačne drevesne sadike in posebno popotnico za življenje, ki so jo za dobrodošlico na svet novi generaciji spisali oskrbovanci domov za ostarele.


REZULTATI

0

ljudi, ki smo jih dosegli prek družbenih omrežij.


0

podarjenih dreves.

0

več ogledov kot jih povprečno prejmejo Merkurjeve video vsebine.


0

odzivov, komentarjev in delitev na Facebooku.


0

od 14 slovenskih porodnišnic se je odzvalo povabilu k sodelovanju.