Zapomnite si obisk naše spletne strani za vedno.

Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Več o tem

Agencija 101 logo
Agencija 101

SLEN

Volkswagen Špila

Porsche Slovenija
case
Play case video
video

IZHODIŠČE

Prejšnje leto je bila naša naloga postaviti dolgoročno imidž komunikacijsko platformo, ki bo temeljila na glasbi, saj sodelovanje z glasbeniki predstavlja dolgoročno strategijo Volkswagna v Sloveniji.

Tako je nastal vseslovenski glasbeni natečaj z mentorstvom, Volkswagen rocks. To leto moramo uspešno zgodbo nadaljevati, in sicer z novim žanrom.

IDEJA

Presenetimo slovensko javnost in presežimo vedno popularen žanr rock glasbe z žanrom, ki še vedno ostro deli mnenja – slovensko narodnozabavno glasbo.

Ohranili smo format vseslovenskega natečaja z mentorstvom, koncept pa nadgradili z modernizacijo narodnozabavne glasbe, ki jo bomo s pomočjo mentorjev obogatili z drugimi slogi.

Vse skupaj smo povezali s sloganom Po domače mal' drugače, projekt pa poimenovali Volkswagen Špila, ki poudarja narodnozabavne korenine na eni strani ter kakovost, zanesljivost in priročnost VW avtomobilov na drugi strani.

STRATEGIJA

Interna analiza Volkswagna je pokazala visoko stopnjo potrošnikov in relevantnosti blagovne znamke v ruralnejših predelih Slovenije. Z vidika glasbenih žanrov to narekuje narodnozabavno glasbo, ki je v teh predelih izjemno popularna, hkrati pa jedrna publika poslušalcev tudi starostno sovpada z Volkswagnovimi potencialnimi potrošniki oz. kupci.

Pri tem smo naleteli na ključen izziv – kako preseči dejstvo, da žanr slovenske narodnozabavne glasbe ostro deli publiko na nasprotnike in pristaše?

Izziv smo presegli z ustrezno načrtovanima medijsko in kreativno strategijo. Komunikacija bo temeljila na kanalih, ki omogočajo natančno ciljanje po interesih in kontekstualno oglaševanje, torej na spletu in še posebej Facebooku. Žanr pa bomo vsebinsko obogatili in s tem razširili ciljno skupino oziroma število podpornikov projekta tako, da ga bomo posodobili in s pomočjo mentorjev obogatili z elementi drugih popularnih žanrov.

IZVEDBA

Natečaj

Volkswagen Špila smo izvedli v obliki vseslovenskega glasbenega natečaja za ansamble. Žirija je z glasovanjem izbrala 31 najboljših ansamblov, ki so se nato v živo predstavili pred publiko. Žirijo so sestavljali uveljavljeni slovenski glasbeniki – Raay, Primož Grašič in Anže Zavrl, show pa je povezovala ikona slovenske narodnozabavne glasbe – Natalija Verboten.

Ansambli, ki so se uvrstili v veliki finale, so tri mesece sodelovali z enim od žirantov in skupaj ustvarili povsem novo pesem, s katero so se predstavili na finalnem koncertu.

Celostna podoba

Za projekt smo ustvarili unikatno celostno podobo, pri čemer je logotip projekta temeljil na harmoniki kot najbolj pogostem in prepoznavnem inštrumentu narodnozabavne glasbe. Celostna podoba je v prepletu različnih orodij zaživela tudi v animirani obliki ob spremljavi avtorskega jingla, ki ga je sproduciral Raay.

Dogodki

4 v celoti znamčene dogodke smo v živo prenašali na spletni strani spila.si in na družbenih omrežjih. Koncerti so bili poleg glasbenih nastopov polni spremljevalnega programa in zabavnih dodatkov, med drugim smo predstavili tudi najkrajše reklame v resničnostnih šovih, ki so trajale 1 minuto, kolikor je trajal Volkswagnov oglas za novi Volkswagen T-Cross.

Digital

Sidrišče projekta je bila spletna stran spila.si, kjer smo lansirali ekskluzivne vsebine, ogromno vsebin pa se je spletlo tudi na družbenih omrežjih. Pomembno vlogo so imeli tudi sodelujoči ansambli, ki so natečaj aktivno promovirali in se kreativno odzivali na naše izzive. Skupna številka prisluženih vtisov na družbenih omrežjih je tako presegla 200.000 interakcij.

PR

Ker je vsebina projekta iz žanra popularne kulture so bili odnosi z mediji pomemben del akcije. O projektu so pisali številni slovenski mediji, opravljenih je bilo ogromno intervjujev in reportaž. Zanimanje za dogodke se ni zmanjšalo niti po zaključku, pravico za predvajanje je namreč odkupila tudi ena od lokalnih televizij. Za zgodbe v medijih smo poskrbeli tudi sami, na koncu projekta smo namreč izdali tudi kompilacijo Volkswagen špila z vsemi novi skladbami, pred finalom pa smo lansirali tudi naslovno pesem kompilacije, ki nosi ime slogana natečaja - Po domače mal drugače.

REZULTATI

0

unikatnih obiskovalcev spletne strani.

0

ogledov oznamčenih video vsebin.

0

interakcij na družbenih omrežjih.

0

interakcij pri prisluženih objavah mnenjskih vodij na družbenih omrežjih.

0

prijavljenih ansamblov.